مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:با هم افزایی مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) و کمیته امداد تعداد ۲ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند توزیع شد.

صالحی در مراسم طبخ ۲ هزار پرس غذای گرم که با حضور آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در محل آشپزخانه اطعام مهدوی مسجد امام حسین (ع) برگزارشد، گفت: نهاد مقدس کمیته امداد به عنوان متولی امور رسیدگی به نیازمندان، برنامه‌های متنوع و مختلفی را با همکاری خیران و نیکوکاران در ایام ماه رمضان اجرا می‌کند که یکی از این برنامه‌ها طبخ و توزیع غذای گرم در قالب اطعام مهدوی است.

او می گوید: بر همین اساس برنامه ریزی شده تا پایان ماه رمضان از طریق ۴۵ آشپزخانه فعال در استان زنجان ۱۹۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر نیازمندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ عزت نفس آن ها توزیع شود.

صالحی به اجرای نذرواره حسینی در قالب طرح اطعام مهدوی در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در قالب نذرواره حسینی نیز با همکاری و هم افزایی کمیته امداد و مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) زنجان تعداد ۳۳ هزار پرس غذای گرم در ایام لیالی قدر طبخ و بین خانواده‌های ایتام و سایر نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مردم برای شرکت در طرح "اطعام مهدوی وافطاری ساده" می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری#۰۲۴*۸۸۷۷* و شماره تلفن گویای ۳۳۱۱۶ و شماره کارت مجازی ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در این طرح مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.